ربكا كلي صفحه شخصي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 276

با توجه به اين واقعيت كه اولين VMA هاي هيلي كيوكو در بر داشت او را در حال اجرا و برنده شدن، مي توان گفت كه موسيقي پاپ خود را unapologoptically عجيب و غريب به وضوح با جوانان درهم و برهمي. پس از اولين آلبوم او انتظارات، كه در اوايل امسال منتشر شد، و موزيك ويديوي خود براي كوهلاني شامل «چيزي كه من مي خواستم» بود كه دو دوست داشتني را كه قصد داشتند خودشان را انتخاب كنند پيدا كردند، Kiyoko نامزد دريافت جايزه شدند دوشنبه در VMA در شب گذشته. او در نهايت به عنوان يك گروه جديد به نام Arrow of the Year به سر برد.

Kiyoko اعلام كرد او لحظه اي براي همه زنان عجيب و غريب او رنگ برنده شده است: "اين معتبر هر زن عجيب و غريب كه شما مي توانيد از روياهاي خود را دنبال كنيد،" Kiyoko گفت: پس از دريافت شخص ماه تولد آرزو (آنها فقط نام جايزه به تغيير بيشتر در سال جاري، پيش از اين فرياد بزنيد: "20 ژانويه!"

Kiyoko در حال حاضر يك تجربه منحصر به فرد در پشت صحنه را تجربه كرده است. او از تجربيات خود براي انجام كارهاي خود براي گرفتن لباس پيچيده اي Stello كه در اتاق هتل او قرار دارد، به نمايش مي گذارد. نگاهي به دفترچه خاطرات عكس با شكوه در بالا براي گرفتن زيرچشمي در داخل شب هيجان انگيز خود را.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۶:۱۴ ] [ rebecca ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب